2010-01-29
 11:52:58

@school 29/1

GRATTIS LINDA!!!!!!

Idag fyller min Lillnodda 18 år!
Vi började dagen med Matte C på hennes födelsedag, som vanligt gick det ganska bra. Lite flams och trams, och så diskuterade vi mina framtida yrkesmöjligheter som elektriker.

Jag hade extremt svår att somna igår. Satt och betalade mammas räkningar, och sen skulle jag sova, eller rättare sagt försöka. Jag var fortfarande helt hyper av latten. Jag provade nog ALLT! Räkna får, ta av mig en tröja, en kudde, två kuddar, ja till och med lyckades jag, i totalt mörker skruva loss en glödlampa (Jag kan inte ha varit vid helt medvetande dock) Skulle tända den sen på morgonen, det var minst sagt lite svårt, men jag lyckades, också i typ totalt mörker, skruva fast den igen. Ja jag somnade nog runt klockan halv 3, sweet. Och ikväll lär inte bli en tidig kväll heller, men men. Bara man har kul och umgås med finfina vänner så ska jag nog kunna hålla tröttheten borta.

Snart blir det lunch på EH med en massa vänner.

Pusshej



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: