2010-01-06
 22:22:25

Segt

Blogg.se är så segt, jag förstår inte vad som är problemet riktigt, haha, men nu verkar det fungera lite i alla fall. Så här på eftermiddagen och kvällskvisten har jag hunnit med att plugga lite PA som sagt, panik panik... Sen sprang jag över till Linnea. Hon höll på att packa, skulle väl egentligen hjälpa henna lite med det, *hrmm* jag fastnade dock vid hennes dator och började redigera bilderna som jag tagit idag.

Sen började vi spela lite Mari Kart Wii, vi brukar ofta vara faktiskt riktigt duktiga på det där men INTE ikväll! Haha vi kom verkligen på mycket dåliga placeringar, i alla fall gentemot vad vi brukar komma på för plats.

Men men imorn är det alltså skola. Suck. Linnea ska resa bort också den lyckosten! ;) Hoppas ni får det trevligt!

Så nu sitter jag här i sängen och plåstrar om mina sår på mina torra händer :/

Ska strax släcka, ska upp 06:45, så det skulle vara skönt med lite sömn innan det ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: