2010-01-07
 19:40:10

Skola

Idag var det den då alltid så härliga FÖRSTA skoldagen efter lovet. Började i och för sig klockan 10 så det var väl inte någon rivstart kanske, men ändå. Kändes riktigt milt idag om man jämför med tidigare dagar. Inget speciellt hände väl i skolan, förutom att jag fick återse något som jag tycker MYCKET om, nämligen Vidas och min humor! Livar verkligen upp dagen ordentligt. Som stora skålar med handkräm, fantasin i våra hjärnor skulle nog kunna försörja Nikkalouktas elförbrukning ett helt år!

Fick ett mess från Linnea, att de var framme, eller nästan i alla fall. Skönt det måste vara att komma bort lite grann:) Men det unnar jag dem! :D Puss på den gullungen <3 Nu får vi se om jag låst upp några banor på Mario Kart tills hon kommer hem :)


Köpte en piercing idag, en playboykanin! Har länge velat ha en sådan :) Gjorde ett riktigt kap endast 69 kronor! Sedan kom jag även hem med en present :)
Jag har även glömt att berätta att jag fått en till piercing av min mammas kompis.
 
Lägegr upp en bild på mina piercingar när jag antingen laddat mobilen eller hittat kameran, blir så kass kvalité med web camen.

Nu åter går vi till internationella relationer, mitt favvoämne, och nej jag är ej ironisk, vill till och med plugga det i Australien sen, men det blir ett annat inlägg, just nu har jag 25 ord att förklara, som handlar om ambassader.



Vida

Hahaha! :D Vi måste verkligen fixa en sån skål till dig! och våra hjärnor kanske skulle kunna lösa alla hushållsproblem som uppstått i och med kylan! vi kanske kan tjäna pengar på det här?

ditt InRe-betyg luktar mvg på långt håll :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: