2010-01-05
 23:57:12

Svensk film <3

Ja, jag är väl en aning svag för svensk film. Favoriterna är Beck, men jag tycker även om några av de de allra nyaste, nämligen Milleniumfilmerna. Ligger just nu i soffan och tittar på Flickan som lekte med elden. Borde som vanligt gå och lägga mig. Ska till Linnea imorgon, vi ska plugga och spela Wii tillsammans.

Jo just ja, idag var jag och shoppade, har inga bilder än på mina kap, men det blev i alla fall en puderrosa/babyrosa cardigan för 139,95 (töntigt pris, varför inte skriva 140 bara) :P från Vero Moda, ska försöka fota den i morgon någon gång. Sedan blev det ansiktstvätt, från Nivea, och deras Nivea Young och ansiktskräm med avmattningseffekt, från samma märke.

Fy tusam vilken köld det är ute förresten Vi hade nog -18 här för ett tag sedan. Ligger i soffan med min elektriska värmefilt som jag fick i julklapp. Har på högsta värme så nu känns det varmt och gosigt.  



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: