2010-01-16
 14:45:27

Uppdatering

Ojojoj vad dåligt det har blivit med inlägg på senaste tiden. Smisk och disk på mig. Men nu tänkte jag att jag kanske skulle berätta vad jag har gjort den senaste tiden.

I fredags var jag som sagt i skolan, jag och Vida var runt i Centrum för att leta efter en spetströja till mig. Vi har nog aldrig gått igenom så många affärer på så kort tid, dock utan någon spetströja.

Sedan gick jag lite tidigare från Webdesignen för att komma hem en stund innan jag skulle iväg till Carro. Först begav jag mig dock till Kista Galleria för att inhandla presenter och något jag skulle ha på mig, och ett rött läppstift. Hittade en sjukt fin topp på Vero Moda, bild kommer nog senare. Ett läppstift på Lindex och presenter på Ur & Penn.

Begav mig sedan till carro, efter lite om och men hittade jag, eller ja Linda hjälpte mig väl lite på traven ;) Läskiga gubbar i fönster är inte att leka med, fast vi skrattade åt det sedan.

Väl inne hos Carro blev det prat och myspys, gjorde iordning oss innan vi åkte vidare till The Bridge. Verkligen superrolig kväll hade vi. Helt stört. Vakter, sång, dans, skratt, födelsedagsbarn, fina vänner, det är svårt att slå det.

Kravlade oss hem mitt i natten, men gick upp i skaplig tid ändå för att inte slarva bort hela dagen, En anings tunga huvuden vaknade vi med, men med härliga minnen från gårdagen. Dagens undring; Var tog han med koftan vägen?

Nu sitter jag hos Linnea och laddar iPhone, min trasig mp3 som jag snart inte ska använda mer. Ska plugga lite Samhällskunskap B, projektarbete, Svenska B, eller ja, nåt av dem i alla fall.

Dagen idag är schleeeten...

Puss


Malin bridge kompis :P

Hahah han i tröjan försvann spårlöst XD



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: