2010-01-31
 11:53:44

Vad som idag står på agendan:

God Morgon!
Oj va länge jag sov idag, ända till kvart i tio! Alla som känner mig vet att det, ja det är länge. Men skönt som tusan. Var länge sen min sovtid varade mer än 8 timmar.

Nu har jag precis dammsugit på mitt rum och i badrummet. Vår katt verkar ha en aning svårt att fatta att kattmaten ska vara i skålen, eller i magen, de ligger oftast torrfoder på alla andra ställen i rummet.

Idag kommer antagligen bli en sån här seg och tråkig, menack så nödvändig hemmapluggdag. Jag har föredrag i Engelska C imorgon på morgonen. Om Winston Churchill och hans tal Blood sweat and tears. Ganska intressant, även om jag önskar att jag skulle spendera lördagen med något roligare. Sen har jag PA-möte på eftermiddagen, vilket betyder att jag behöver arbeta med det idag också för att inte komma dit och sitta som ett fån och inte ha något att säga. Och på tisdag har jag prov i Kemi i Naturkunskap B. Med andra ord är dagen fullspäckad. Dessutom ska jag och min bror ut och skotta, och det är banne mig inget litet område att skotta!
Näe, jag längtar till sommar, sol och pluggfria dagar. Men de dagarna kommer bara komma om jag idag faktiskt pluggar och skottar, så det e väl bara att sätta igång då!


Lilla Hämtan, det vackraste stället jag någonsin varit på.


L

hej!! Hämtan ja.. Härligt! Men du lägg upp ditt videoinlägg :) !!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: