2010-01-05
 10:48:31

Vuxenpoäng

Jovisst känner jag mig en aning mer vuxen när jag betalar räkningar och sätter in pengar på andras konton. Visserligen betyder det ju i sin tur att jag får mindre pengar på mitt egna konto, men det blir en bagatell i detta sammanhang ;)

Idag borde jag verkligen plugga lite mer. Har dock en lust att åka och shoppa i något centrum, får se om jag får med mig någon av mina vännder, kära V kunde tyvärr inte idag :(

Haha måste bara berätta att jag just nu sitter och lyssnar på VIKINGARNA! Haha, vissa låtar alltså, mamma kom häromdan in och frågade om jag hade svensktoppen inne hos mig ;)

Dessutom har jag en stor lust att slinga håret, gjorde det för dörsta gången i våras, även om jag är ganska blond så tycker jag så mycket om det ännu ljusare håret jag får på sommaren. Får se hur det blir med den saken.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: