2010-01-09
 15:59:27

Wiee!

Nu är jag fräsch-heten själv! ja, eller i alla fall nästan. Jag stod i duschen myycket länge. Kan ju inte göra det här hemma eftersom vi har fel på nåt som gör att vi måste spara på vattnet, så det var riktigt skönt :) Sen satt vi i bubbelpoolen, också det kändes riktigt bra! Sen blev det bastun, och jag skulle ju raka benen och under armarna, men aj vad ont det gjorde när jag råkade skära mig! Så nu sitter jag har med plåster och sår på benen. Men men, inte så många hårstrån kvar i alla fall ;) Sen var vi på Coop och handlade lite småsaker.

Nu ska jag gå över till min kompis hus, och leka hustomte :P Tar med mig datorn, och sen blir det förhoppningsvis lite Wii Mario Kart, jag vet jag e lite nörd :P

Men mitt hår e llite kaos, hann inte platta det ordentligt eftersom vi fick lite bråttom från simhallen, ser ut som jag har en hårboll på huvudet, eller jo vänta det är en hårboll, haha! Usch vilken dålig humor jag har ibland!


Puss!


susanne

Gullig bild på HÅRBOLLEN...Kram M


Tommy

Hej Sophia ! har kollat din bloggsida

kul att läsa om hur du har det man vet ju inte

så mycket annars.Jag själv har åkt på en jätteförkylning efter nyår (hade den då också host host )imorgon ska jag åka med lillstina till Hagadal sportcentrum och bada i Trollgölen man får ställa upp fast man inte är så allert bara man är possitiv går allt. Jag tror man blir friskare då

Hälsa alla ha det bra. jag ska lära momma lite dator

hon sa till mig att det skulle vara kul att komunusera. (Rätt stavat eller ?)med datorn hon tycker det skulle vara roligt. Ha det Tommy (morbror )



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: