2010-07-14
 23:16:53

14 Juli

Hej hej bloggen!

Idag har varit en jobbdag, som vanligt. Både för och eftermiddag. Men urgulliga barn och massvis med gosiga kramar får en alltid på BÄST humör!

Massa teori körde jag på märkestagningen. Tre stycken skulle utsättas för min "brontoteori" Nämligen: Alla Badvett, båtvett och isvetts punkter, mun mot mun-metoden, stabilt sidoläge och larmrutiner. Det var nämligen bronsbojen och järnmagistern som skulle tas. Good work kids! Jag älskar verkligen att jobba med dessa barn, så otroligt positiva och glada. Visst kan vissa ha sina dagar, men det är ändå underbart! Vi lärde våra grodor att dyka idag, eller rättare sagt, vi upptäckte att de redan var grymma att dyka! Speciellt ganska djupa dyk, vi bara tittade på varandra å; Var tusan har de lärt sig det där?! ;) Åh så skoj!

Efter jobbet skulle jag träffa Devi för en fika i Gamla stan. Vi fikade på Chokladkoppen, å va mysigt det var, sen vandrade vi vidare ner mot Stockholms ström och sedan till Östermalmstorg där vi skiljdes åt. Puss på henne! <3


Nu grönskar det i dalens famn, eller vad säger ni?


Båten anländer


Chokladboll och grädde :)


Latte


Fina Devi!


<3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: