2010-07-13
 17:23:59

Bad bad update!

Ursäkta mitt dåliga bloggande såhär i värmen. Jag förstår att alla sitter inne och läser min blogg för att svalka er ;)
Skämt å sido, så jobbar jag ju som vanligt. idag har det varit både för och eftermiddag. Dagen började inte superduper så jag var på lite dåligt humör från början, men sen träffade jag ju på alla urgulliga barn så då blir man ju på gott humör igen :) Lite trubbel hade vi dock, men det ska ordnas upp!

Det var hem på en entimmas lunch innan det bar iväg till arbetet igen och märkestagarna som tar så många märken så man knappt hinner med! Men skoj e det. Så typ 5 timmar i gassande sol idag, gör att jag nu sitter inomhus och svalkar mig för en stund.
Det blir lite jobb ikväll också, nämligen jobbmöte med simskolan, det ska bli skoj :)

Håller på å fixar med lite presenter nu.

Hörs sedan!
Puuss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: