2010-07-03
 20:45:25

Det är på sjön, det är där jag hör hemma!

Nu är jag hemma igen. Efter ett drygt dygn ute till havs.
Och jag bara återupptäckte att det är på sjön jag ska vara. Förra året var jag knappt ute någonting, eftersom det inte riktigt hade funkat med sjukdomen å så. Men nu, nu har jag klarat av att leva på båt utan Mandometern!

Det finns så mycket att berätta om utflykten att jag inte vet var jag ska börja, men jag har bla hunnit med:
Lärt mig spela ukelele
Tagit morgondopp
Tagit kvällsdopp
Tagit eftermiddagsdopp
Solat
Blivit lite lullig
Blivit lite bakis
Träffat underbart trevliga människor
Fått skrubbsår
Fått rivsår
Kört båt
Handlat på en minilivs/mack
Varit discjockey

Och massor massor mer.
Lite bilder från systemen kommer om ett tag, här är lite bilder från iPhonen så länge ;) Mycket intressanta bilder btw.







Allt i sommarens granna färger ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: