2010-07-18
 18:05:22

Dricks

Känns som att min blogg just nu bara handlar om en enda grej, nämligen att jag jobbar. Men det e typ så mitt liv ser ut, jobb jobb och åter jobb. Idag var min 15 dag i sträck som jag jobbat, men jag gillare :D

Började dagen med att linnea skjutsade mig till jobbet och i samma veva sa jag hej då till henne eftersom hon sticker på läger i en vecka, trist för mig dock :/
Men sedan började jag jobba vid 08:00. Delade ut tidningar till båtarna på morgonen, å ojojoj vilken trevlig respons jag fick; Åhh vilken service! Va, är den gratis!? Alla blev på superbra humör, å jag me ;) Sen städade jag lite toaletter, för det var väldigt lungt fram till i princip klockan 12, men det blir ju inte ett lungt jobb för det, jag har alltid något att göra. Sen rusade de sista timmarna iväg när det började välla in båtar, kul kul :)
Vid klockan 15 slutade jag och hängde kvar med Oliver å Anton vid fatölen å snackade skit, pratade om lustiga, roliga, sura och härliga hamngäster. Precis som det ska vara!
Sedan åkte jag hem och nu sitter jag lite halvt utslagen i min säng, ska iväg på lite jakt med min cykel ikväll senare, men det blir en lugn kväll, för imorn jobbar jag också 08-15, men det blir skoj skoj :D


Linnea å jag blev överlyckliga när vi märkte att vi lyckades magstudsa precis när blixten utlöstes, sen, när vi kom fram till kameran, märkte vi att huvudena försvunnit ur bild ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: