2010-07-16
 08:56:40

Fredag 16/7

God morgon allihopa!
Hoppas ni sovit bra. Jag tyckte nog att det här var kanske första natten det var någorlunda svalt i mitt rum, shit pommes vad det varit varmt annars!

På dagens agenda finner vi först arbete till 13, sen blir det till att rusa hem och försöka fixa iordning sig, försöka fräscha upp sig. För efter jobbet blir det dags för Mando. Lite nervös börjar jag alltid bli, det blir jag alltid, när jag inte varit där på ett tag, så det ska nog gå bra men som sagt lite nervös. Samtidigt har jag så otroligt mycket jag vill berätta för min behandlare.

Nu ska jag strax fixa iordning min frukost. Jag vet inte om jag hinner uppdatera innan jag drar iväg sedan i eftermiddag, men ni kanske kan ha över seende ;)

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: