2010-07-09
 23:13:07

Living on the edge

Det här måste väl ändå vara den fredagen som känts allra minst som en fredag i världshistorien!
Jag har nog hela dagen trott att det varit torsdag, men så skönt att det redan var fredag! Jag slutade tidigt, vid 13, åkte hem, och när jag höll på att fixa inne i mitt rum så sa det helt plötsligt pang-krasch! Ni vet sådär som när en pennburk med massa pennor åker i golvet? Jag gick in i badrummet och fick syn på att vår taklampa åkt i golvet, bara sådär!


Massa splitter blev det


Här satt det en gång i tiden en lampa


som såg ut såhär innan den fick för sig att ramla i golvet

Så då höll pappa och jag på med att städa upp efter det ett tag, sedan gjorde jag mig iordning för att åka in till staden och möta Vida. Hade sällskap med L in på bussen, trevligt trevligt :) Mötte upp Vida vid Tekniska och vi tog oss vidare till Gamla stan och hamnade till slut på café kladdkakan. Mycket mysigt :)


Vidas mat


Min mat


Vackra Vida

Efter middagen strosade vi på Gamla stans gator och hamnade till slut på Espresso house mitt i staden och handlade med oss lite Take-away-tilltugg, och eftersom båda var så trötta på Tekniska Högskolan bestämde vi oss för att åka till Danderyd och sätta oss där med vår nyfunna matsäck :)




Kärlek


Jag var till synes på rätt bra humör, eller vad säger ni?

Vi satte os på trottoarkanten vid Danderyd och väntade på varsin buss, vi levde med andra ord on the edge ;) Till slut kom hennes buss, och jag vandrade längst bort till hållplatsen där min buss stannar, en kvart senare klev jag ombord och tog mig till Vaxholm. Satt på kajen och surfade på båten Nämdös nät, som de inte stängt av. Sedan tog jag båten hem och cyklade sita biten, nu sitter jag lite halvt däckad i sängen och känner att det ska bli skönt med både sovmorgon och kort dag imorn :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: