2010-07-10
 10:28:41

God morgon vänner!

Medan du kanske bara har tagit ett steg upp från sängen, har jag hunnit med att vara i Vaxholm och handlat, åkt buss och gjort frukost, slå det ni ;) Näe, men skämt åsido, bananerna var ju för tusan slut, å jag MÅSTE ha bananer till frukost, annars fungerar jag inte normalt ;)

Om ca 15 minuter cyklar jag iväg till jobbet, en timma senare än vanligt eftersomd e minsta barnen har ledigt idag. Dessutom är det ingenting för de äldsta barnen så jag jobbar bara 2 timmar idag, så skönt :)
Å just ja, jag har ju glömt å berätta, jag ville ju så gärna jobba i hamnen den här söndagen, å igår när jag och Vida var nere i Tunnelbanan, ringer det på min telefon. Det var min chef som undrade om jag kunde jobba just den här söndagen, gissa om jag svarade "ja" snabbt ;) Så imorn jobbar jag i hamnen från 15-21:30, båsta dagen, bästa tiden, det kommer bli grymt :)

jag har lite ospecificerade planer för eftermiddagen, är det soligt kanske jag lägger mig å solar ett slag, och åker in mot staden lite senare, jag skulle nämligen vilja shoppa lite saker, och fixa med lite annat :)

Får se hur dagen ter sig :)


Bild jag tog vid Maren häromdagen



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: