2010-07-22
 05:57:40

God Morgon

OjojOJ! Va tidigt jag är uppe såhär på min lediga dag. Men jag har bättre saker för mig än att sova!

Idag ska jag på lägenhetsvisning på en lägenhet jag står i kön till i bostadsförmedlingen, spännande spännande ska det bli! Innan visningen precis tänkte jag försöka hinna svänga in på nåt HM och köpa upp mig på lite fina billiga nagellack.

Efter visningen ska jag möta upp mina friends på EH för en fika a lá Good Old Times. Supermysigt ska dte bli, det var sannerligen inte igår. Tråkigt bara att alla inte kunde samtidigt, men vi andra får se till att ses snart i alla fall!

Hoppas att ni får en underbar dag, verkar inte direkt bli supersoligt idag, kanske blir det förhoppningsvis dock. Nu är mina läppar lite brända, nästippen gör lite ont och pannan är stel, Hej hej solen!


Här var spegeln inte lika ren ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: