2010-07-09
 08:42:16

Godmorgon!

Just nu sitter jag här och löser korsord vid matbordet. Det är strax dax att fixa iordning lite frukost innan jag ska iväg till jobbet igen. Men idag jobbar jag endast första passet, vilket innebär att jag slutar vid 13:30! Då ska jag hem, äta lunch och sen iväg in till staden för att möta upp Vida, för en middagsfika :)

Idag på simskolan är det dags för Flytväst och klädsimstema! Barnen brukar älska det, å de är så söta där de rullar runt i sina skrikorangea västar. Jag tänkte försöka ta med kameran idag, jag kommer inte kunna fota när vi håller på, men lite mellan grupperna, i pauserna kanske :)

Japp, nu borde jag börja göra frukost så att jag inte behöver stressa så mycket. Solen skiner och det är just nu 30,5 grader utanför mitt fönster, alla föutsättningar för en härlig dag. Watch out! :)


Taxibåtsplatsen i Vaxholm



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: