2010-07-23
 07:16:31

Hej hopp!

Godmorgon bloggen!

Hoppas att ni sovit bra. Jag har sovit bra men drömt lite konstigt, å så vaknade jag superpigg vid 6 halv 7, skitkonstigt! Men men det är ju bara bra eftersom jag senast skulle gå upp vid 7, jag jobbar ju! Haha det där rimmade, men skit samma... :P

Så nu sitter jag i min säng, som strax ska bli bäddad. Jag har ägnat de tidiga morgontimmarna till att städa upp lite på mitt kaosartade rum.

Angående lägenheten igår, så har jag nu tackat Nej. Kanske låter konstigt, men lägenheten var verkligen inte i så bra skicka, å jättelyhörd. Jag vill ju kunna ha hemma kompisar utan att det stör någon gammal tant bredvid, så sökandet fortsätter. Fler chanser kommer förmodligen :)

Nu ska jag försöka bädda klart och fixa iordning mig innan jobbet väntar.
Ha det bra så länge!

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: