2010-07-28
 23:12:11

Ogilla Gammaldags vanilj!

Nu är jag åter igen hemma på ön. Efter en supermysig fika med min Gulle Felicia:



Vi fikade på EH såklart, mycket mysigt, å en massa vuxna grejjor att samtala om, så skojjsigt!

annars har dagen inneburit jobb, i hamnen från 08:00 till 15:00 men innan dess bakade jag scones till hårt arbetande arbetare i samhällets tjänst. De blev grymt uppskattade och jag känner mig nöjd :) Så vill du ha nybakta scones nån dag behöver du bara fråga mig! Jag fixar det så gärna!

Var lite småregnigt idag i hamnen, men jag började dagen med att städa toaletter, plocka fimpar och snus från marken, högtryckstvätta duscharna (Typ en ny favorit) Men sen blev det lite hederligt hamnarbete, men även lite café mitt i alltihopa. Jag å Felicia kom dessutom fram till att ingen av oss gillar att folk vill ha gammaldags vanilj i sina kulglassar, DEN E JU SÅ SMULIG, å så går den bara sönder när man ska göra snygga kulor. Nej vet ni vad! ;)

Jaja, efter fikan drog jag mig mot Vaxet igen, å väl på kajen fick jag tid att använda min bebis igen, min Nikon D3000. Jag har inte haft så mycket tid på sistone att fota, men nu tänkte jag i alla fall lägga upp några jag tog idag, inga speciella egentligen, men bara därför att ;)


Min fina bååååt!


Inte min båt


Trygg ska man vara


Himlen såg lite speciell ut ikväll, månne det ha varit pga Allsångskväll på Winbergs?


Sen kom båten jag skulle åka med hem

Ja det var lite bilder från dagen!
Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: