2010-07-19
 21:42:12

Måndag!

Hejsan svejsan!

Kom just hem från en middagskväll i stan. Ingen hade lust eller tid att hänka så jag slog tag i saken och åkte själv. När jag väl kom in och satte mig för att käka slogs jag av känslan; Fan va skönt att bara vara själv med en ciabatta, en latte och en tidning. Har sprungit runt på jobbet och varit supertrevlig mot alla, pratat med alla en hel dag, så det var ganska skönt att bara vara tyst.

Som sagt jobbade jag från 08-15 med en massa spring, plockande, tackande, förklarande, säljande, mottagande osv osv. Massa skoj, men nu är jag heeelt slut som vanligt. Den 16 dagen i sträck är härmed avklarad, bara en enda dag kvar nu, sen är jag ledig i två HELA dagar! :)

När jag kom till kajen nu på kvällen, var det en familj som tappat sin barnvagn i vattnet, tack och lov att det ej fanns något barn i den. De prövade med världens längsta båtshake, men fick ej upp den. Förstår ändå inte riktigt hur de lyckades. Men nån gång ska väl vara den första, och förhoppningsvis den sista!

Ps. Jag har bränt mina läppar. Ds.


<3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: