2010-07-27
 11:35:49

Mooringlinor i propellrarna, det är fina grejjor det!

Waxholms gästhamn, det är Sophia!

Ja, jag vet inte hur många ggr man får svara i telefon på jobbet, alltid lika spännande att höra vem som finns i andra änden. Det är ankringar, bokningar av docspot, felringningar å fan och hans moster (som Gunvald skulle sagt) Igår blev det kaos med tvättstugan, så till slut orkade vi inte medla mer, så gästerna fick medla på egen hand och det ordnade nog upp sig till slut. Jag sprang ut och in till en båt som fastnat med sin propeller, ringde dykare å bokade hamnplatser. Mitt i alltihopa gjorde jag massor av korvar och glassar. Precis som en vanlig dag i hamnen, kom därifrån vid 21:45 och då åkte jag vidare på myskväll hos min kompis. Glass och TV.

Nu är jag precis hemkommen, och ska ta tag i städningen, vi får nämligen gäst imorn, inför mina brors födelsedag.

Vi höres sedan!
Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: