2010-07-01
 22:17:38

otacksam liten skit som egentligen är världens mest tacksamma

Ibland känner jag mig så otroligt dålig. Jag vet att mina vänner bara vill mitt eget bästa och tjatar på mig för att de vill att jag ska må bra, men ändå blir jag arg, ja ibland rent ut sagt förbannad! Lämna mig ifred har jag lust att skrika ibland!
Men egentligen menar jag det inte. Jag vill att ni ska veta att ni betyder mest av allt. utan er hade jag aldrig kommit så långt jag gjort idag. Jag skyldig er så mycket att jag inte vet hur jag någonsin ska kunna betala tillbaka det. Först ska jag se till att bli frisk, sen så ska jag på allvar visa er hur mycket ni betytt och betyder för mig.

Jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er alla, och uppskattar allt ni gjort/gör och jag är evigt tacksam!

Puss!




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: