2010-07-06
 23:10:59

Sådär ja!

Nu känns allting lite bättre igen.
Det e fint att man har underbara och fantastiska männsikor omkring sig :)

Dagen då: Jag började med att pallra mig upp redan vid 06:00, gick ner till köket och bakade scones. Sconsen skulle jag ge bort till ett hårt arbetande par så jag tog cykeln och cyklade iväg. Dessa scones verkade bli uppskattade, och tur var väl det :) Cyklade hem igen och åt frukost innan det bar av till jobbet. Hade tre grupper på förmiddagen, innan jag vid 13 hade en timmas lunch till 14. Sedan jobbade jag med märkestagningen till 16. Kom hem, fixade iordning lite att käka, tog båten in till Vaxholm för att handla lite godis. Träffade på Virre, trevligt trevligt :D
Åkte med en sväng till exotiska Norra Lagnö innan  jag begav mig hemåt. Fixade iordning middag och satte mig vid datorn. Nu på kvällen har jag sett en del av en Beckfilm och käkat godis. Jag är totalt slut! Dessutom ska jag jobba alla dagar fram till lördag i simskola, söndag kanske hamnen, mån-lör simskola å sen hamnen ett par dagar, sedan ledig i typ 2 dagar, sedan jobba i cafét. Så ledighet får jag väl nästa gång i November? Eller? Jaja, som Virre sa idag; den 25, ja då är det i alla fall kul :) Å jag måste ju säga det, jag har ju världens två bästa jobb :)

Nu tänkte jag gå å lägga mig tidigt. Det är min tur att baka till simskolan imorn, frågan är vad jag ska hitta på. Jobbar samma tidier imorn som idag, så det blir förmodligen inte så mycket bilder eller uppdatering imorn heller, men jag ska försöka bättra mig, även när jag jobbar!

Puss å god natt!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: