2010-07-11
 23:13:30

Skön söndag

Japp, Sköna söndagar heter det ju i gästhamnen nu i ett par söndagar framöver. Live-band, alkohol, mat, och gööörtrevlig personal ;)

Jag älskar det där jobbet, å vi har väldans kul när vi jobbar, å hyper blir man dessutom nu när jag lärt mig dricka svart kaffe, här blir man inte trött inte! Jag fick idag göra allt, hamnvärd, café och köket, trevligt trevligt!

Denna dagen har annars varit en liten sånm där otursdag, jag har gjort illa mig på allt typ!
Fick en sticka i handen, som jag fick klippa upp med nagelknipsare och skära mig med nål för att få ut, slog i armen hårt, fått världens bula på knät å blivit mosad under en sån där behållare för toapapper på båten (jag vet, fråga inte hur...) men men, så nu har jag lite ont här och där.

Annars, en stekhet dag, solade på bryggan, och redan efter två minuter på jobbet hade jag en sån där sexig svettrand mellan brösten, hett hett ;)





Om mindre än 12 timmar är jag på jobbet igen, så nu tänkte jag bara skriva nya deltagarlistor till mina nya plask och lekare imorn :)

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: