2010-07-25
 21:14:19

Tager du, Gunvald Larsson denna Sophia Jansson till ditt äkta söndagssällskap?

God kväll på er alla!

Mycket har hänt sedan sist, mysiga fika och middag, övernattning, världens roligaste jobb, kaos å en massa nya vänner.

Just nu är mitt liv så jävla härligt! Jag känner mig bra, jag känner mig nöjd.

Igår var kaosdagen nummer UNO på jobbet! Hjälp, sicken panik det blev på hamnkontoret när en kund spillde ut 2 koppar kaffe över HELA kontoret. Det rann ner i eluttag, glassbox (som vi till slut fick frosta av) Å massa med kaffe på väggar och ja, typ allt i cafét. men järngänget i hamnen klarar allt. Samtidigt som jag låg å skurade på golvet och fruktade för mitt liv när jag drog i blöta kontakter (GÖR ALDRIG DET, DET ÄR LIVSFARLIGT!) hände det en massa saker ute i hamnen, ankring hit och ankring dit, Shit vilken dag. Men men som sagt vi klarar det mesta.

Dagen idag var mycket lugnare, men minst lika rolig. Jag tyckte att det skulle vara tråkigt att vara ledig i 2 hela dagar, så jag ojade mig över det hela dagen idag. Men så när det var ett par minuter kvar på mitt pass kom A fram till mig å fragade om jag jobbade imorn, när jag sa nej frågade han om jag kunde ta hans pass. Gissa vad jag svarade? ;) Så nu jobbar jag stängningspass imorn :D

Nu såhär på kvällen tänkte jag käka godis å titta på Beck. Ska bli så förbannat skönt!

Pusshej!




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: