2010-07-17
 16:03:20

Tynningö Simskola <3

Så var dessa två underbara veckor över än en gång. Jag älskar verkligen simskolan, det är helt sjukt! Alla barnen, föräldrarna, kollegorna, cheferna, badplatsen, vädret, ja ALLT har varit bäst och underbart! High five på den!

Nu sitter jag hemma i soffan, lite trött efter gårdagen. Vi var ute på ett supertrevligt ställe som heter Sommar, öl vin och cider kostade 30 kr innan 23:00 :D Det lustiga var att, jag träffade på massor jag kände som också var där första gången.
I toalettkön: Nej men MICKAN!
På utegården: FELIIIICIA, å TIFFY!
I toakön: Kommer min fina vän Anna springande mot mig; SOPHIIIIIA :D

Haha, en underbarkväll och jag kommer definitivt att gå dit igen. Massa trevligt att träffa mina fina vänner igen åxå :D

Lite segt var det att gå upp 06:50 idag när man gått å lagt sig typ 02:30 samma morgon, men va tusan det var det lätt värt! :D


Vanessa hade gjort sötaste muffinsen!


Åsa var självklart glad dagen till ära!


Linda är koncentrerad

Love till er!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: