2010-07-04
 22:58:57

Waxholms Gästhamn <3

Jag kan ju inte annat än att älska mitt jobb. Jag älskar gästhamnen. Jag älskar att jag har världens bästa chefer och kollegor. Vi klarade oss igenom en strejkande kassaapparat, tacolasagne och kladdkaka på golvet, småsura gäster, gapskratt, ja jag säger då det, vi är helt enkelt bäst.

En chef uttryckte också att han var jätteimponerad av mig och S som jobbat i caféet, så coollugna eller vad det var han hade sagt. Stor eloge till J som arbetade hårt i köket, mama mia vad många Foccacia med Kyckling och curry vi sålde!

Jag vet inte hur många vinare och öl jag fått servera, hur många kulglassar jag fick göra eller hur många Magnum Strawberry white jag sålde! Men oj så kul vi haft!

Nu tänkte jag "lugna" ner mig lite med en Beckfilm och godis! Vi hörs kanse senare!

Puss å kram



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: