2010-07-31
 23:04:01

You are so sweet

Förlåt för urusel uppdatering, men jag har fullt upp, fullt upp med att försöka att inte tänka på tråkiga saker. Jag vill gärna hålla mig sysselsatt med saker som får mig på bra humör. Som att jobba till exempel. Eller som att umgås med mina underbara vänner.

Men usch vilken dag igår alltså. Vill helst inte minnas den, eller åtminstone inte vissa delar av den. Jag hade det supermysigt och bra innan jag skulle till D-sjh. Där kändes det som om hela min sommar raserades i typ en mening. Jag vet att den inte gjorde det, det är bara att ta nya tag, men just då kändes det lite uppgivet :/

Att jag bröt ihop var nog närmare en underdrift, men min fina vän kom och mötte upp mig och tröstade mig tills jag kände mig på bättre humör igen :) Det är fint med vänner :)

Så nu är det dags att ta nya tag. Ingen var arg, förutom jag. Jag är arg. På mig själv. Men skit samma. Jag fixar det här!

Dagen idag har innehållit massor med skoj. En massa korv å sura gubbar som KRÄVER socker av mig!

När jag var påväg till tuben möter jag på två engelska(?) turister som frågade mig om vägen till Kista, för han skulle köpa skor. Jag förklarade att han då skulle ta blåa linjen mot Akalla. Han tackade så mycket å sa You are so sweet :) Det kändes allt lite trevligt :)

Imorn väntar tydligen jobb igen! Upptäckte till min förtjusning att jag hade ett pass inbokat imorn åxå. Puss på det. Lajnaja agerar taxi och skjutsar mig imorn, schysst så in i Norden :D


Det gäller att tänka positivt även mitt i de mörkaste stunderna
Jätteful och fjortisbild jag vet, men jag måste ha en bild där jag kan skratta åt mig själv just nu ;)


Malin

Jag tror på dig Sophia!! :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: