2010-06-26
 19:56:14

260610 - Hej där tjejen! Du ser stark ut!

Ännu en dag i samhällets tjänst är avklarad!
Idag var det ett par timmar som inte var lönta att använda för småbåtsjagande, för det fanns inga båtar! Ojojoj vilket regn det drog förbi idag! Jag å M arbetade i lagret istället, från kaos till ordning, good work till oss båda. Sen sa det pang pang pang! VÄRLDENS solsken! Världens kö till cafét, och världens anstormning av båtar! Nu var det bara att börja jobba igen! Skoj skoj :) Slutade vid 15:10 och tog bussen in till staden för att köpa godis på bästa godisaffären i Hötorgets tunnelbana! Så nu finns det gott goids hemma hos mig, om nån vill smaka :)

Får nog bli en rätt tidig kväll idag åxå eftersom jag jobbar 09:30 till 15 igen. Får se om Linnea kanske skjutsar mig imornbitti åxå som hon var så gullig och gjorde idag :)

Något jag funderat på ett tag är om jag ska scanna in lite gamla bilder från barndomen och lägga upp här, skulle det vara skoj? Sophia som bebis eller dagisbarn eller nåt :)


Se vad jag fann när jag efter ett tag tittade upp i bussen! Man tackar!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: