2010-06-07
 22:18:31

ÅH!

Fytusan att jag ska gå å bli sjuk IGEN!!! Eller både mamma och jag hade våra misstankar mot den förre läkaren, att han kanske fastställde "bihåleinflammation" lite väl snabbt, fast å andra sidan kanske det var just det jag hade då, men att jag hade andra bakterier på gång samtidigt som inte syntes, för jag har inte känt mig helt OK nån gång i princip efter att jag slutade med antibiotikan. Så idag diagnostiserade de mig med Streptokocker:

Streptokocker är bakterier som bland annat orsakar halsfluss, scharlakansfeber och svinkoppor. Halsfluss, scharlakansfeber och ibland även svinkoppor behandlas med penicillin i tio dagar för att undvika komplikationer och ytterligare smitta. Kontakta din vårdcentral om du tror att ditt barn har smittats.

Fy tusan vad jag är less på detta. Detta som innebär penicillin igen SCORE! ÅHHHH vad ledsen jag blir. Men just det, jag kan ju inte gråta, det blir ju bara värre då, suck.

Jag kan inte beskriva känslan när man ska svälja, spelar ingen roll om det är saliv, mat eller luft, ajajajaj, så ont!

Nu tänker jag sova och försöka bli bra så snabbt som möjligt!

Puss å god natt



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: