2010-06-27
 23:49:28

Bildlös dag

Ojojoj! (Känns som att jag alltid börjar mina inlägg sådär ;) )
Men snacka om kaos på eftermiddagen! Jag hade säkert 3 hamngäster på mig hela tiden! Men oj vad jag älskar det! Alexander, den andre hamnkaptenen, och jag hade tävling om vem som sålde flest biljetter å fick in flest pengar under passet, förloraren skulle bjuda på glass, jag tror tyvärr att jag är skyldig honom en, men det gör inget för kul hade vi! Det ska vara lite kaos, det ska vara hektiskt, då går det som bäst. Älska team-work!
När mitt pass var slut så frågade mina skiftledare mig om jag hade lust att introducera en ny hamnkapten, självklart hade jag det! Så en extra timme blev det.

Sedan mötte jag upp Lillnoddan för en glass i solen på kajen. Tog en tur med båten och var sedan tillbaka i Vaxholm, och tog bussen till tekniska för att möta Vida för en middag i stan. Vi umgicks i ca två timmar och jag fick världens finaste studentpresent av henne som jag ska visa imorgon! Superfint! <3

Nu har jag också lyckats fixa så att jag jobbar både måndag tisdag denna vecka, watch out hamngäster! ;)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: