2010-06-02
 16:23:44

För vi ska ta studenten, fyfan vad vi e bra!

Nu är jag hemkommen från en stekhet Vaxholmsbuss! Men ni skulle bara veta! Imorse satte jag mig på bussen, tyckte att det var en aning varmt, checkade AC:n, den verkade vara igång, sätter foten mot elementet för skojs skull eftersom jag brukar skämta om att Vaxholmsbussen har elementen på mitt i sommaren. OCH AJ! Det var banne mig på på högsta värme, tusan så ont det gjorde! AC och element, näe de motverkar ju inte varandras syften alls, nej verkligen inte! Vart e samhället påväg...


Det är inte helt fel att sitta å vänta på båten sådana här mornar!


Min nya fina cykel är en fräck Sjösala :)


Inte helt fel!

Sen åkte jag till skolan, hade ett välbehövligt möte med SYV, nu är allt uppklarat, tackar tackar för den lättnaden inför studenten! Klassen pyntade lakanen som ska sitta på flaket imorn. Världens bästa klass!
















Vi hade lyckats köpa typ klotterfärg som gick igenom tyget, och man kan absolut inte se vem som är skyldig, eller?





När jag kom hem hade min kära mor gjort den finaste tårtan till mig :)
Mor och far hade även pyntat så vackert här hemma med flaggor, och just nu klipper pappa fint gräsmattan :)

Härlig dag än så länge!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: