2010-06-28
 08:13:24

God morgon!

När jag tittar ut genom fönstret idag, ser det i alla fall just nu ut att bli en varm och skön dag, å inte mig emot, jag ska ju springa runt som engalning i hamnen igen, men som sagt, inte mig emot ;)
Jag börjar 10:30 och loggar ut nån gång vid 16. Jag hoppas att det blir en del att göra, men man vet ju inte riktigt nu, eftersom det idag är "vanlig" måndag, då alla kanske inte har semester än, men lite båtar kanske det blir i alla fall. Skönt att börja vid 10:30 så hinner det i alla fall komma lite fler båtar än vad det har gjort om jag öppnar vid 09:30.

Inte mycket annat planerat inför dagen, jag skulle ha velat åka å köpa ett par lite flip-flop-skor, men det kanske blir lite svårt eftersom jag slutar först vid 16, men vi får se :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: