2010-06-17
 10:48:56

Goder morgon på er!

Hello sunshines!

Nu siotter jag på min nybäddade säng i mitt nystädade rum. Jag satte upp som mål att jag skulle kunna gå ut å sola vid 11, å nu e klockan 10:50, ganska perfekt! Solig dag, verkar bli den sista sådan på några dagar nu, enligt väderprognosen, men man vet ju aldrig. Jag hoppas iaf att det blir fint väder på lördag när jag ska stå i typ 6 timmar å vänta på brudparet, vore iaf rätt skönt om det inte regnade. Tar nog med mig D3000 till badet om några minuter. Även min bok av Carl Bildt och kanske lite korsord åker med i bagaget. FAst mest av allt, IPHONEN! Musik måste man ju ha!

Hoppas att ni får en skön dag, vi hörs kanske lite senare!
Puss å kram!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: