2010-06-20
 09:49:00

Godmorgon

Hellu morgonpigga och sömntutor!
Nu har jag precis avslutat min frukost efter en morgonfototur på cykeln i morse. Jag märkte att det nog är fler ute vid halv 9 snåret här där jag bor än vad det är mitt på dagen! Jag tycker om att vara uppe tidigt på morgonen, det känns lugnt (även om det är mer människor) ingen är sådär eftermiddagstrött/arg, alla hälsar så vänligt, solen värmer skönt och man kan höra naturens ljud.

Idag blir en dag hemma fram till ikväll nån gång. Idag är det dags för kvällsfika igen. Idag med Felicia. Vi är grymma på att ses. Jag har dessutom ett erbjudande om man handlar med Visa så får man 2 mellanstora latte till priset av en, ganska schysst eller hur :)










SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: