2010-06-29
 20:00:37

Gräv bara i dina egna fickor!

Jag bara kände för att skapa en ny lite konstig rubrik, jag tror egentligen inte att den har något med inlägget i sig att göra men men ;)

Kom just hem från jobbet, som idag var ett hamnpass. Mycket skoj och jag fick träffa massor med trevöligt människor. Men shiet pommes vilken hetta! Jag drack massor med vatten hela tiden, och när man dricker massor med vatten måstre det ju komma ut nånstans också, med andra ord besökte jag toaletten rätt ofta. Jag ska nu inte jobba förrens på söndag, om jag inte blir inringd, för min skiftledare och chef tyckte inte att jag skulle jobba ihjäl mig, för jag fick BRONTO-pass på söndag när det är Sköna söndag, från 14-21:30 wohoooo! :D

Lite bilder kommer senare!

Pusshej!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: