2010-06-28
 19:03:57

Hej och välkommen hem!

ja det säger jag till mig själv.
Hade ju tagit M:s pass idag, men när jag stod och gjord emig iordning ringde min chef och frågade om jag inte skulle kunna komma å jobba idag. Jag sa till henne att jag redan var påväg för att jag tagit min kollegas pass. Hon frågade om jag skulle komma in ännu lite tidigare, å så cyklade jag iväg. 10 loggade jag in och fick idag igen vara som en veteran och köra en timmas introduktion med ännu en ny, för att jag tydligen hade varit så bra på det igår :D

Sedan blev mitt updrag idag att stå i köket som typ kallskänka. Jätteroligt, och jag har därmed gått igenom typ alla uppgifter i hamnen, och alla börjar fråga mig om saker, snacka om rutinerad! ;)

Jag har gjort massor med laxrullar, salami-brieost mackor, ostoskink-mackor, lite västerbottenpaj, hallonpaj å sånt, great :)

Nu har jag tagit V:s pass imorn, så det blir att bege sig till jobbet imorn åxå, roligt roligt :)
Sen frågade de om jag ville jobba extra i veckan, typ onsdag, torsdag, fredag, jag känner att det kommer att bli svårt att tacka nej, för jag älskar jobbet! Tjohooo! :D

Bilder kommer senare!

Puss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: