2010-06-06
 22:06:22

Hemma!

Nu är jag hemkommen från en underbar konsert med Nacka musikklasser och Anders Ekborg! Snacka om att det finns människor som kan sjunga!!! Bilder och förhoppningsvis videos kommer upp nån gång inom en ganska snar framtid.

Idag skulle jag också försöka få tag i den där bikinin som jag sprungit efter så länge nu, å äntligen fann jag den i min storlek! Weiii! Kanske kommer en bild på den me sen :)

En ganska najs sak slog mig för en liten stund sedan; Jag skulle nu kunna se på Beck VARJE DAG om jag så skulle vilja! Jag har för tusan sommarlov!!! Tror kanske att det blir nån Beck ikväll redan. Dessutom har Beck nummer 26 biopremiär redan 21 Juni!!!!!!!! Snacka om att jag läääääääängtar!


Champagneglas jag fick i studentpresent :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: