2010-06-20
 22:46:18

Hoppla!

Hoppla hoppla!

Nu är jag hemkommen efter en mycket mysig fika på Waynes coffee, med underbara Felicia!
Litet missöde eftersom Storskär var lite sen, missade bussen i Vaxholm precis, så jag fick småspringa tills jag träffade Felicia, men sen blev det en lugn fika :)

Tog båten från stan hem, och vilken fin solnedgång! Jag var ute på däck å fotade, ljummen kväll verkligen! När jag stängt av kameran och gått å satt mig inne igen, tittar jag ut; Shiet vilken fin bild det skulle bli, så var det bara att springa ut igen, men vad gör man inte liksom ;)


Obligatoriska latten. Å banne mig den var ännu godare än vad jag kom ihåg. Månne Waynes bli en favorit igen?


Ursäkta men jag var bara tvungen, att visa vilka smutsiga speglar de hade :P


Solnedgång





Rätt skönt att slippa Vaxholmsbussen och ta båten, som hör och häpna, är gratis för mig! :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: