2010-06-08
 09:25:29

I am awake and alive!

Önksar jag kunde säga god morgon. Å ja, den är godare än igår, nu när jag börjat med penicillinet vi fick på sjukhuset igår. Jag har tagit värktabletter så att jag och min enorma hals skulle få sova, så just nu känns det ganska bra, fortfarande öm i halsen så det lär bli gröt till frukost, varma saker är det enda som lindrar. På http://www.vardguiden.se stod det att det brukar vara lätatst att äta kalla saker, PYTTSAN HELLER! Måste ringa eller mejla Mando också att jag inte kan komma imorgon, jag vill ju inte smitta någon. Å så e det så tråkigt för jag kan inte gå på studentmottagningen idag :´( Hoppas de sparar en bit tårta till mig till en annan dag! På torsdag kan jag förhoppningsvis börja vistas bland folk igen, jag vill ju inte smitta någon liksom.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: