2010-06-05
 17:50:51

Igår då

Igår kom jag hem från Vida mitt på dagen efter en mysig frukost hemma hos henne och lite youtubande och vårshowsvisande.

Soligt och supermysigt i Vidas glasrum! :)

Sedan åkte jag som sagt iväg igen, han väl i princip logga in och ut på datorn. Jag skulle till Felicias mottagning eftersom hon tog studenten dagen efter mig :) Fick åka en för mig ny busslinje= Sophia GLAAAD :)


Söta Felicia blev glad för presenten hon fick av mig :)
Massa god mat och supersött folk hos henne dessutom.
Åkte vidare på bio och såg Kommissarie Späck, gillar väl egentligen inte att de skämtar om mina förebilder (höhö) men den va skojjsigt. Men bör endast ses om man har nördat igenom typ alla Beckfilmer minst fem gånger, annars fattar man ej :P
Sov över hos min kompis. Mycket mysigt och vi hade en trevlig kväll :)


V

Gillar dina många inlägg skarpt! men tror du att du kan klippa bort mig på glasrumsbilden? (:



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: