2010-06-24
 23:41:02

Jag tror, jag tror på sommaren!

Hej bloggen!
Vilken superb dag! Jag säger då det, sommar i mitt hjärta.

Dagen började med en trip till Silverö, eftersom hon firar hela 40 år idag! Grattis världen bästa båt får man väl ta å säga!

Efter grattandet åkte jag hem till min fina Linnea och vi tillbringade tid på bryggan med Ted Gärdestad i bakgrunden och spelade Yatzy! Å vad jag diggar den tjejen :)

Klockan 13 drog jag vidare in till Vaxet för att jobba. 13:30 startade mitt pass. Mängder med båtgäster, enorma kulglassar, 5 toaletter, 4 duschar, fyrahundrafemtioelva sopkorgar senare slutade jag vid 18:10. Men vet ni vad, städandet hör ju liksom till, å jag klagar inte jag gillar det också :)
Barnen älskar när jag gör kulglassar. En av tjejerna blev så lyrisk när hon såg glassen hon skulle få att hon började hoppa där hon stod.
Engelska har jag fått användning för också, gäster från Holland, Tyskland och Kina har jag idag kommunicerat med, härligt härligt :)

Efter jobbet skulle jag ju egentligen ha fikat med Evelina men hennes hund blev sjuk så hon kunde inte komma :( Hoppas att hunden mår bättre nu, och att jag och Evelina kan ta en fika snart!
Så jag häörde av mig till Felicia och Tiffy som mötte upp mig i stan, vi gick till Waynes och köpte med oss fika och satte oss i Kungsan, massa mysigt. Förutom när några ryssar gick förbi och trodde att vi var horor, och killarna brevid oss var våra hallickar. De frågade typ: How much? Haha som vi garvade ;)
Nu är jag hemma och nyduschad och insmord. Jag är räka idag igen, för den som e intresserad ;)


Always iPhone!


Hopp!


Det var härligt soligt.


Hej hej sommar!


Kärlek!


Tynningö


Tuttifrutti!


Mm, palmolive!


Ser ju lagom skönt ut? :S ;)


Felicia i Kungsan


Tiffy!


Lövad båt inför midsommar

Solnedgång vid Norra



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: