2010-06-25
 21:53:04

Midsommar på Tynningö

Tynningö är platsen man ska va på. Helt ärligt! Skärgård, fina människor, solsken och allt annat som är grymt!

Linnea och jag började dagen med att plocka massor med blommor och fixade iordning våra blomsterkransar att ha i håret:


Blom och fixbord :)

Sedan mötte vi upp Tynningös brudar och firade midsommar tillsammans i gassande solsken, medan vi hjälptes åt att klä stången.

Matilda, Linnea och Vickan :)


Midsommarstången ska kläs


Ö-samverkan


Sen kunde vi inte hålla oss seriösa längre ;)


Det spårade mer och mer...


... och ännu mer...

och detta är resultatet ;)


Här e min finfina krans som jag å Linnea fixade på morgonen :)



Mammas och min skapelse. Grädd och jordgubbstårta med hasselnötsbotten! 5 av 5 toasters!

Jag tog en paddeltur :)


Min bror och jag :)


Bror och jag igen (pappa har fokuserat på blomman som ni ser ;) )


Inte helt fel vy, från middagsbordet ;)

Nu har jag ingen ork kvar med detta bredband som tar livet av mig. Dessa bilder får räcka just nu, från denna underbara dag :) So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: