2010-06-07
 09:53:22

Mitt 500ade inlägg!

Ja precis som rubriken säger så är detta mitt femhundrade inlägg i denna blogg! Oj vad snabbt tiden går, men samtidigt har så mycket hänt under dessa femhundra texter.

December 2009: Firade nyår hos min kära mormor
Januari 2010: Upptäckte att det faktiskt är längre mellan Tekniska Högskolan och Roslagstull än vad jag trodde
Februari 2010: Åkte till Thailand
Mars 2010: Jag började på riktigt vinna över sjukdomen
April 2010: En och en halv skruv i Ösby!
Maj 2010: Tävlade och vann med gymnastiken i Trollbäcken!
Juni 2010: Tog studenten!

Detta är nu endast några få specifika händelser, mycket har hänt som inte nämns här, men nu startar en ny era, MOT TUSEN INLÄGG!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: