2010-06-11
 20:12:11

Nu blev jag typ E-type!

Hellooo darlings!

Hemma efter en mycket trevlig dag :)
Började lite lugnt hemma, i regnvädret. Sedan cyklade jag iväg med, hör och häpna: SOLGLASÖGON! Man vill ju inte att sminket skulle börja rinna med en gång, och det fungerade helt ok :) Regnjacka och solglasögon, nya modet for sure!

Hade egentligen tänkt å ta en trip till Tibble, men fastnade på lunch på vägen, ombord på Silverö, matsäck det gillar vi, jag tänkte jag kan ju ändå äta den här medan de andra har lunchpaus, trevlans :)

Sedan vid 14 mötte jag upp Lillnoddan och vi bestämde oss för att testa på EH i Gamla Stan, mycket mys och god fika!


Den obligatoriska latten!


Jag var sugen på chokladmuffins.


Linda verkade glad, å jag var glad att träffa henne :)

På bussen hem kom vår förskräckligt torra humor fram. Ojoj vad vi skrattade! Och båda vi hör tydligen lite halvtaskigt. Jag sa; Nu blev jag typ hyper! Varpå Linda säger; Va?! Blev du E-type? Eller som när jag skulle säga "Vid Lahäll" Linda, Va, var ligger det? Jag; Vid Roslags Näsby. Linda; Näe det finns inget som heter det där! Jag; Men, VID LAHÄLL! Linda; jaha, haha, jag tyckte du sa Villahäll!

Ojojoj snacka om internskämt för framtiden :)
Stackars de andra människorna på bussen vi dansade å sjöng till gamla 90-tals klassiker tills vi blev helt trötta :)

Myspysdag :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: