2010-06-19
 09:41:00

Rojalist? Javisst!

Så är dagen nu äntligen kommen! Vår vackra kronprinsessa Victoria gifter sig med Daniel Wetsling. JAg ser upp till Vickan som haft i stort sett samma sjukdom som mig. Hon är stark hon!

Jag ska bege mig in till Kungsan vid ett-tiden. Min Nikon ska bara tömmas på bilder å sen så! Jag ska försöka ta en massa bilder! Jag skulle så gärna vilja ha en på Victoria och Daniel, men jag lär väl inte vara den enda som vill ha just den bilden, men vi får se hur det blir! Jag ska som ens an hobbyfotograf göra mitt bästa på minsta möjliga budget, här har vi det inte förspänt! ;)

Vädret, verkar, peppar peppar ta i trä, bli ganska OK. Hade ju varit det bästa med strålande sol, men jag nöjer mig absolut med uppehåll. Man kanske kan ha klänning i alla fall.

Som rubriken förklarar är jag rojalist. Jag menar, alla andra länder har ju för tusan republik! Och jag måste säga att det är allt lite coolare med en kung och en drottning. Visst att det kanske kostar oss lite extra, de får vissa privilegier som vi inte har, kommunaltrafiken övergår i kaos så fort nån av dem ska färdas på gatorna. MEN, snälla sluta hacka på dem! De representerar Sverige på ett alldeles ypperligt sätt, och är ett bra ansikte utåt för Sverige. Så; Rojalist? Javisst!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: