2010-06-13
 22:01:47

Söndag

God kväll kära läsare!

Idag stack jag iväg mitt på dagen in till stan, eller till söder för att gå på en lägenhetsvisning. Ingen lägenhet från bostadsförmedlingen utan bara en bostadsrätt, för att lära mig mer och se hur jag skulle vilja bo. Söder är ju mitt drömläge!

Lägenheten var superfin! En 1:a på 39 kvadrat, balkong, badkar å massa mer. Skulle inte säga nej om jag fick den!

Efter det begav jag mig runt lite på Love 2010 å köpte glass, pecannötglass e nog den godaste :)



Sedan kom regnet och jag begav mig sakta men säkert genom staden in i några affärer innan jag åkte till Vaxet. KOm hem för en stund sedan efter ettusen myggbett. Ojojoj va många de små liven är!

Förresten så ska jag hämta ut biljetterna till beck imorn istället! Längtar längtar längtar :D

Denna skylt hittade jag ombord på en båt idag. Jag bara undrar, e det någon som går runt å trycker på knapparna för skojjs skull. Om man vill spola spolar man väl för tusan tills det spolar, eller har jag fel?



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: