2010-06-12
 19:34:56

Strålande Sophia!

Heeeeemmaaaaa! :)

Ja, då var jag hemma efter en dag på jobbet. Första dagen i Gästhamnen. Min huvudsakliga uppgift är väl egentligen att vara hamnvärd, men just idag så var jag i Cafét. Och jag är banne mig lite glad för att ha fått vara inomhus denna dag när det regnat och blåst så in i norden!
Allting gick mycket bra och jag fick göra bla:
Kassajobb
Städa toaletter, köket, cafét
Lära mig göra latte (!)
Sälja båtplatser
Sälja kulglass

Å ja, massor mer, jag har blivit grym på att moppa golv! ;)

Superlyckad dag och jag älskar verkligen mitt jobb!

Bland det sista min chef sa innan vi skiljdes åt för dagen var; Strålande Sophia, kassan stämde, vi missade inget!!!
Trots att jag fått fixa när de betalat både med kort och kontant.

Bra Sophia *klappar mig själv på axeln* :)





Rätt najs arbetsplats om jag får säga det själv!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: