2010-06-22
 21:55:17

Thank lord for Beck!

Wohooooo sicken film!
Jag å Vickan var på Beckpremiär igår, å dra mig baklänges! Det var banne mig en av de absolut bästa Beckfilmerna som finns! Levande begravd, säkert mångas värsta mardröm.
Eftersom det var premiär var regissören där och pratade lite innan, han sa väl typ HÅLL I ER, det här kan vara läskigt. Å shit pommes frittes! Jag har aldrig skrikit så mycket i en film. Halva filmen låg jag typ i Victorias knä! Oj vad vi skrek. Men Victoria är en av de skönaste människorna jag vet, helt plötsligt när vi skrikit så mycket att armarna flaxade säger hon; Nejmen titta! Ett POPCORN (som flugit upp med armarna) å äter upp det, haha oj vad jag skrattade. Samma sak när hon i hela biosalongen svär åt en fågel som skrämde livet ur oss båda; Det var en FÅGELDJÄVEL! Haha.


Victoria och jag var taggade på SUSHI!


Min söta söta vän!


Mums! :)


SUSHI!





På jakt inne i godisaffären.


Att vara eller att icke vara, det är frågan!


Jätteåsna å jätteShrek!


:D

Totalt lyckad kväll!

5 av 5 toasters. SUPERKUL!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: