2010-06-10
 23:43:01

Utsläppt från karantän!

Wihoo! Det skulle ta ca 3-4 dagar innan jag slutade smitt, idag var 3 dagen och jag kände mig som sagt bättre, lite huvudvärk när jag åkte hemifrån, men det är antagligen för att jag suttit så fruktansvärt mycket vid datorn de senaste dagarna.

Åkte först in och mötte pappa i stan och svängde förbi en mysig restaurang pappa ofta brukar besöka! Sen åkte vi ut till nowhere och tittade på en systemkamera som jag hittat på Blocket häromdagen, var ganska säker på att köpa kameran när jag åkte dit, men när vi var där kände jag att, näe, det är något som inte känns rätt. Så jag körde på magkänslan och köpte den inte.

Efter det begav jag mig på bankmöte, shiet va vuxet! Trevliga personer på varenda ställe idag! Ännu trevligare människor på kvällens avslutning, på studentmottagning hos min kära Ulle! Massa mys god mat och god tårta, ibland e livet bra underbart! Åhhh grattis Vida som klarade Teoriprovet! Vad var det vi saaaa?! ;) Klart du skulle fixa det, du e ju gryyyym! :D Vida som sedan skjutsade mig till RN-TPL efter en sightseeing i Näsby :) Galant! :)

Var ett tag innan båten skulle gå så jag hörde av mig till en gammal bekant, nämligen Lollo och frågade om vi kunde ses en stunde innan båten skulle gå, å det ville hon :D Vi "hängde" på hippa Statoil vid Pålsund :) Länge sen man träffade den tösen, massa trevligt. Sedan tog jag båten hem och cyklade sista biten hem, snacka om att jag var glad att ha med mig extra kläder!!!

Nu har jag precis ätit lite och hjälpt mamma att plocka upp varorna hon handlat :)


Vidaaaaa! :)


Glada studenten Ulle :)


Det är tydligen superkul med studentmottagningar, i alla fall om man frågar mig ;)

Jag cyklade ju hem, när jag kom till "blåshålet" tittade jag lite åt höger, å sen rakt fram, men sen snabbt åt höger igen ;DETTA MÅSTE FOTAS!!!


Rätt najs vy om ni frågar mig!

Nu ska jag strax gå å lägga mig, imorn väntar en mysig fika med Lillnoddan :D
Men jag måste ställa klockan på ca 01:15, penicillin ni vet.


Vida

Tacktacktack återigen! :D

Och woop woop för Ulle! Hälsa Linda massa!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: